helicopter

Archives from the old Yahoo! group
Arĥivoj de la malnova Yahoo!-grupo
Locked
frpeterjackson

helicopter

Post by frpeterjackson »

> Pardonu min, lol. taso toki sina pi 'palisa sike' li pana e ni:uta> mi li pana e kon pi pilin pona! ona li suwi mute. Nu... palisasike> suli li lon ijo sin!! a a a!! *ride*>> > mi wile toki ante e nimi 'helicopter' kepeken toki pona. tasopali> > ni li pakala e lawa mi! sina ken ala ken toki e nimi ni kepeken> nimi> > ante?> >> > ale o pona tawa sina!> >> > jan Pita>> Nu, nimi 'helicopter' li 'tomo tawa kon' lon lipu pi toki pona.>> tomo tawa - au'to> tomo tawa telo - akvau'to, s'ipo> tomo tawa kon - aerau'to, aeroplano, 'helicopter'>> mi sona taso e nimi 'tomo tawa kon' tawa nimi 'helicopter'.> Estas "au'tomobilo aera" au' "konstruaj'ejo por la aero." mi wilee> ni: toki Epelanto mi li jo ala e pakala!!mi sona e ni: 'tomo tawa kon' li wile toki e 'helicopter'. tasokulupu nimi ni li wile toki kin e 'airplane'. mi wile tokie 'helicopter' taso. tan ni la mi toki 'tomo tawa kepeken palisasike'. tenpo ni la mi jo e pilin ante. ken la jan li ken tokie 'helicopter' sama ni: 'tomo tawa kon pi lawa sike'. ni li kulupunimi suli mute. mi sona. taso sina wile ala toki e kulupu nimi alelon tenpo ale. jan li sona e pilin sina la sina ken toki e lili tasopi kulupu nimi ni. sina kepeken e 'lawa sike' la jan li sona e ni:ona li 'airplane' ala.
Locked